nasib baik drama berakhir dengan baik..
Alkisahnya, pegawai yang menguruskan permohonan buat pakej ni..
Awak tu, sepatutnya, membantu orang, bukan nyusahkan orang.
kalau la nak follow the book sangat, follow la betul2...Bagi buku tu skalik kat kita yang tak tau apa2 ni...
*sighing*
Urusan kita yang sepatutnya, lebih awal lagi dah setel, x setel2 jugak. Dari minggu lepas lagik..dok query.
Satu...satu di query...Hello, ko buat keje ke idak ni? Aku dah antar sejak sebulan lagi, ko baru nk query. itu pun, sebab kitorg pg push...*special thanx to my colleague*
Manusia ni, memang la...kalau ada kuasa tu, esp kalau dia yg sain bg lulus or tak lulus, mula la...macam2 karenah. Yang aku dok pelik sangat2 tu, pakej bulan tujuh haritu, dia jugak yang luluskan. Takde pulak minta bukan2. Yang aku mohon ni, pulak dia mintak waran itu la, nombor kad pengenalan la..
Actually, aku pun hinsap (insaf) atas kejadian ini. Pengajarannya, we could not expect that everything could go on smoothly every time. Macam-macam masalah akan timbul sebab kita keje dengan manusia. Semoga Allah memaafkan segala salah-silap aku memaki hamun mereka2 yang berkaitan dan juga memaafkan kesalahan dia kerana menyusahkan kerje org lain....huhuhuhuhu...kena mintak maaf ke???
P/s: permohonan yang aku hantar dari bulan 8 lum lulus lagi, amacam?
No comments:
Post a Comment