Saturday, May 14, 2011

DR. MIKI MOS

Aku ni, xnk la guna carutan2 yg melampaui batas itew..
Anyway, aku sebenarnya pelik la dgn orang2 yang mcm alim giler, konongnya, "jgn membuka keaiban orang", "umat islam tak boleh mencarut", dan mcm2 lagi la. Tapi, bila dia menipu orang boleh?

Macam sorang doktor ni, gila2 bahasakan entri aku, aku maleh nak sembang balas..{well, sebab mmg ilmu x berapa nak byk pun}...Tapi, bila dia bahasakan entri aidid mu'addib, mmg salah langkah la, pokcik weii...

Ko bagi la hadis, dalil quran mcmana pun, perkara paling asas yg ko belajar sejak kecik, mana2 agama pun, suruh jgn tipu org..aku rasa tak perlu keluarkan apa2 fatwa pun kan..kalo ko dah menipu orang, tetap salah. Mencarut pun, of cos la salah kan..And, aku takdela nk mengagungkan si blogger yang suka mencarut tu. Tapi, kena la ko sebijik, dua bijik, kekadang org yg mcm ko ni [belagaks alim. tapi, mata npk duit je bai...hilang dah, kepercayaan kpd Tuhan]...kena bahasakan mcm gini baru nk dengar apa org nk cakap..u know what I mean?

Entri aku pun tak pulak membuka aib dia. Aku cuma bertanya apa research dotor yg diagung2 kan nih? setakat bagik link, tapi, link dh x authentic, ape jadahnya bai oiiiiiii.....Dah takde dah link tu..Kalo nk buat research, buat reference, mmg tak laku laaaaaaaaa.........aku ngamuk pun boleh tahan gak...Tapi, ada tak aku mencarut di sini? ADA? TAK ADA?

Hohohoho............bak kata laki aku...Leko dek kau laaa.....

No comments:

Post a Comment