Thursday, February 25, 2010

Terima kasih...Siri Malam Khatam + Berinai 2

Walaupun mungkin ada orang menyampah tengok entry2 kali ini, tapi, saya nak tulis jugak...
Ini adalah malam paling libang libu yang saya rasa...

Yang pertamanya, saya nak ucapkan terima kasih kepada orang yang menjahit baju khatam saya ni...saya suka sangat...siapa yang jahit? Mak kawan saya...Mak Aini...dia jahit for free...bila saya kata nak bayar jugak, jawapan dia: "Eh...takpo Jan...dulu Ajan dah banyak tolong Aini maso dio anak dagho dulu.."

Huhuhuhu...saya terharu....sob...sob...sob..[err...bila Aini dah tak anak dara pun saya ada tolong jugak tau makcik...hehehe]
 
Iyer...si kecik Amru itu watak tambahan yang menyerikan suasana

 
Baju itu kosong, maka saya tambahkan perincian manik.. Tengok tu, saya ada letak mutiara asli lagik...hehehehe...my first masterpiece...simple jer, tapi hasil tangan sendirik kan...
pastu, dah takde idea lain dah...lastly, paling senang tampal batu diamond yang kelip2 kat bhgn bawah baju...berseri la sket...

Sebenarnya...banyak lagik nak buat kat baju tu...kat tangan lagik, kat siku dia...kat leher pun harus nak diperlebatkan...tapi, saya takder masa dan idea...so, cukupla dulu..nanti nak survey2, tambah kendiann...


 
Huh...puas saya goda Amru nih...dia buat dekkk jer..penat je pakai baju lawa...
Cesss....dah la duk kat kusi bakal Pak Ngah dia...

Malas dah layan Amru...dia buat tak tau jerr...
Akhirnya, dia nak jugak sayang Mak Ngah dia..yeayyy...
 
Pelamin anganku musnah....
Pelamin ni, actually tak berapa ikut spec yang saya idamkan dan bincangkan dengan setter.
Walaubagaimanapun, saya redha...tak elok marah2...nanti muka berkedut masa jadik pengantin..oh...
Ehh...ada watak tambahan...Ini la kawan saya yang bertungkus lumus mengambil gambar majlis saya tanpa upah pon..hohoho...kiranya, my 2nd photographer...

No comments:

Post a Comment