Wednesday, February 24, 2010

Terima kasih...Siri Malam Khatam + Berinai

Ya..semua dah selamat...
Penat rupanya menjadi pengantin nih...dulu kakak saya kahwin, saya rasa penat...rupa-rupanya, bila sendiri kawen, laaaaagi penat...
Malam sebelom nikah, saya tido pukul 2 pagi...buat apa????
Selain kerana cadar yang rasanya terlalu xtravagant, ada mende nak kena disiapkan...adoiii...ini la akibat keje last minit...
Yeerrr...saya setelkan sirih junjung...kena la fresh kan...itu yang buat last minit.
Tapi, lepastu, ada bantuan dari kakak dan makcik saya, so, lega sket la...

 
ya...kakak saya membantu. 8 tahun yang lepas, giliran dia..hehehe..ini malam, giliran saya.

 
Wahh...rasa excellent nyer dapat buat sendiri lukisan ini..Tapi, dlm gambar ni telah di enhance oleh makcik saya ya...kira, x ori sangat...
Hmmm...once in a lifetime....buat je la...

No comments:

Post a Comment