Thursday, April 15, 2010

Kenangan terindah

Sebenarnya, nak tulis tentang perkara ni awal2 lagi...saya baru tulis edisi pertama je...
So, ni nak sambung ucapan terima kasih dan penghargaan terhadap berlangsungnya majlis perkahwinan saya tempoh hari.

Memang dh basi pun...tapi, tak kira la kan...as a momento...dan tambahan pulak, now ni saya rasa syahdu di dalam lubuk hati...isk...isk..

Yang menggembirakan pada 14hb februari 2010...
  • Sudah pastilah kerana majlis berlangsung dengan aman...cerah dan benderang...
  • Baju2 pengantin saya siap dan masih muat dipakai...ahahahaha...itu adalah trauma ok...
  • Saudara-mara saya boleh dikatakan semua ada dan rasa meriah sgt rumah 2-3 hari sblm kenduri.
  • BIL berjaya menghadirkan diri walaupun dia sendiri sibuk kahwinkan orang...
  • Ayam golek yang dicita-citakan berjaya diadakan...hehehehe...
  • Tema warna yang diimpikan direalisasikan...mak suka, nyahhhh...
  • Pelamin walaupun tak seperti yang dihajatkan, berjaya direpair serba sedikit dan hasilnya, alhamdulillah...yang penting, pengantin tak jatuh kat pelamin ya...mampu menampung berat....wakakakaka
  • Ini lebih penting...pengantin lelaki datang...saya mmg ada rasa takut kerana saya hanya hamba yang merancang...alhamdulillah...jodoh saya sampai...thanx to my beloved [maluu] husband..[rasa nak muntah ke?]
Paling saya suka, bila kawan-kawan yang dijemput menghadirkan diri...
My best buddies masa kt UKM dulu;
  • Mak Tun sekeluarga datang...dapat nengok anak kedua dia yang betul 'copy n paste' muka qorie...hehehehe... Faire tak berubah ok...maintain..
  • Sufee sekeluarga serta Mummy...I terharu, walaupun anak dia demam, dan ada family day kt tpt lain, dia datang jugak...sob...sob...sob...thanx pal...I won't forget it..yeahhh...
Kawan2 kat KMM...
  • Aini...hoh...dia wajib la datang. Kalau tidak, harus aku pegi tuntut kat umah dia. hahahaha...Masa dia kawen dulu, aku berkampung kt umah dia. Masa aku kawen, anak dia pulak tak sihat...siannn...tapi, dia dtg gak skalik dgn adik dia dan anak dia sorang. Laki dia kata nak balas dendam kat aku tapi, x dtg pun...perghhh...selamatt....
  • Kawan2 yg lain: Jama [aku frust sebab x dpt amik gambar dgn dia], Piyan + Jai n son, Kak Ita + Abg Nik and children, Ima, awal2 masa aku nikah dia dah sampai skalik dengan kak anita...Hajar, Nuar + Madie+ Jibril [takut ok, nama anak diorang...jibril dtg kenduri aku], Megat [aku x sempat jumpa dia], sapa lagik ek...errrr....yg lain, sampaikan salam...

Kawan2 aku masa kat Matrik Mozac dulu.
  • Adala beberapa org yg datang. Yang datang tu, org jauh2 pulak tu: Dija [tengah sarat mengandung tau..aku kagum], Weeswee [dari JB], Yan [dari Batu Pahat, sekali 1 keluarga]. Rasa-rasanya, itu je kwn Mozac aku. Yang dekat2 mcm kat durian tunggal, bukit serindit, tak datang. Dah la tak datang, wish pun idak...padahal dlm facebook aku nengok slalu je ada comment..Tapi, biasala, masing2 dah kawin, dah keje, dah ada macam2 hal..dah lupa kat kawan..haaahahha...bluesss...

Kawan2 sepejabat pun datang gak...Tajul, abg hanzi, Nuha dan kawan dia, E. Jeffry, En. Yus sekeluarga, Sha yang jadik my 2nd photographer...hehehehe....

Sebenarnya, saya segan dengan solekan saya yang saya rasa nampak over...tapi, dlm gambar ok je...cumanya, masa ptg nk bersanding, mata di over do pulak...hohoho...sudahnya, muka bulat, mata bulat, husband pun bulat...paling tak best ialah, bila pengantin lelaki muka mcm terpaksa...cehhhhhh....

No comments:

Post a Comment