Wednesday, March 30, 2011

Again..About CIMB

Aku sangat tak paham apa yang sdg dilakukan oleh CIMB...

Kat 'Halaman Rumah' dia, tulis...dah boleh bayar bil CELCOM...Bukti? Ok...tadak hal..

Yang menjadikan kemusykilan di akal fikiran aku yg tengah semak ni, bila proceed payment celcom aku, yang keluar...
Padahal, semua perkara dah aku isi...Bila di telefon...dijawabnya, perkhidmatan untuk prabayar celcom tidak dapat dilaksanakan buat masa ini..Apakehenyer yeop? AKu bukan nak call pasal prabayar...tapi pasal postpaid...apsal sistem panggilan korang ni macam hampassss sangat...haaa?[gaya Nasir Bilal Khan]...Makin lama, aku makin fed up dgn Cimbclicks ni...semakin unreliable..

Aku sahaja kah?

2 comments:

  1. saya baru bayar bil broadband celcom semalam ok jer..ni mesti cimb dengki dgn cikjannah :) hehehe

    ReplyDelete
  2. Myra: Tak tau la...asik terkena jer semenjak dua menjak ni dgn CIMB...padahal, kita pengguna setia..anyway, kena try lagik...:)

    ReplyDelete