Sunday, June 27, 2010

Happy Birthday To me...Love U Alwaysss...

Oh yaa...hari ni besday saya...
thn sblm ni, saya citer pasal present yg tunang sy bg..tapi, hari ni, sy x dpt present pun...huhuhu
belom pun lg setahun...
Hahahaha...
Sebenarnya, x kisah pun. Yg paling bes, bila suami buat ucapan yang sy x terfikir dia nk buat...hohoho.
[suami seorang yg tidak manis mulutnya ya...maklumla asyik berasap jerrr]
So, bila suami buat sesuatu yg di luar dugaan, I dah suka nyahhh...

Satu lagi yg paling bes ialah bila anak sedara telepon, wish birthday...mengingatkan saya bahawa saya sudah ada anak sedara yg besar...Maknanya, saya juga sudah tua...hauhauhauhau...
Haruslah cari hadiah utk diri sendiri kan...
Di usia 30 ni, xkan nk harap org belikan hadiah utk kita lagik yer...[sebenarnya, konsep adiah utk diri senirik ni saya dah apply bertahun2]
Seronok ooo....beli hadiah utk diri senirik...Buleh dpt apa yg dihajati kalau ongkosnya mencukupi..hehehehe...

Saya ada ajak CWK bershoping dgn saya, tp dia ada hal lain maka, terpaksala sy tunda pencarian hadiah utk diri senirik [padahal hari biasa2 pun beli gak barang utk diri senirik kan..] well..biasser laaa....birthday kan...

Apa sy nak utk birthday kali ni ek? Mmmm...sila bantu saya menghayati perkara2 yg boleh dijadikan logik akal utk dibeli:
Beg tangan coach [paling buleh pun wat masa ni, kena beli yg imitate gred A nih]
Kasut ...logik gak...kasut pg pejabat dh kopak dh...
Perfume...yg ada pn x abeh lagik...
Mesin jahit? errr...mcm ada yg x kena lak dgn idea nih...
Barang kemas?...X cukup fund maaa

Alahhh...beli jer set tupperware...dpt gak points sbg member...hehehehe...

1 comment:

  1. jommm....

    mari aku teman ko mencarik adiah, pahtu bleh banjer haku kua kua kua....
    mintak la cuti wehh :), hari rabu onwards ai suda free maaa...

    *evil grin

    ReplyDelete