Tuesday, June 29, 2010

Piala Dunia..

Saya juga menonton bola..
Dah lama tak menghayati keterujaan dan semangat bola sepak. tapi, saya tetap di update dgn nama2 hebat pemain2 bola sepak antarabangsa.. Well, most of it dari Sha yang mmg kaki bola dan peminat Arsenal esp. Nicklas Bendtner [tgk...sy boleh eja nama dia]. Pastu, bila dah kawen dgn org yg follow sukan ni, maka, saya akan secara x sengaja seperti telah membaca berita tentang sukan juga...hehhh

Apa yg nak diceritakan ialah...Malam semalam tengok Jerman lawan England.. Syiokk ooo...
Walaupun org kata "Padan muka England kalah"...dan saya pun x la sokong England tu..[tapi, Lampard comeyyy]...hehehe...setiap kali bola nk sampai kt gol, mesti sy dh terjerit2...Tak tau la saya sokong mana. England sepak, saya jerit, Jerman sepak pn saya jerit. hehehe...

Then, bila gol Lampard x dikira, saya rasa eiiiii....tak adilnyer...Mana leh macam tu..
Pastu, husband kat sebelah yang supportive [terhadap isteri yang agak rabun sukan bola ni] akhirnya bersuara..."itula cantiknya bola sepak ni. Bila nasib tu, tetap nasib. Kalau game dah terus, pengadil tak tiup wisel, takde nak tarik2 keputusan dah. Kalau tak, macamana dulu Argentina boleh menang, padahal gol Maradonna pakai tangan tau. Dah abih game, tengok rakaman baru orang perasan. Tak de nak tarik balik piala..."

Hoh...itu macam kaaaaa....elok gak lepas ni, Jerman jumpa Argentina, team tipu jmpa team tipu...hehehehe...
Jangan marah aaaa peminat sekalian...

No comments:

Post a Comment