Monday, August 9, 2010

I've lost my buddy

I love my buddy...
I miss my buddy sooo much..
I can't quite recall how it happened...
I regret my doing..
How can this happening?

Kalau la Mr hubby tauu...
I've lost my beloved wrist watch yang dia bagi masa kahwin haritu...
Mati la Mak Ngah...
Tangan ni rasa kosong tanpa mu ..Bonita..huhuhu..
Walaupun saya redha...tapi, saya sedih..Mahal tauuuu..
Walaupun tak semahal Rolex atau Tissot atau yang seangkatan dengannya...
Tetapi ia pemberian Hubby..

Macamana boleh hilang?
Saya suspect:
Saya buka ia masa dalam kereta kakak saya dan ia tercicir di depan kedai Tupp**wa** di Seremban 2.
Saya masih berharap...ia ada [kemungkinan] terjatuh dalam kereta kakak saya.. Tapi, dia senyap jerrr...
So, mungkin juga terjatuh di S. menanti? Kalau ada org jumpa, mesti ada org tanya kann...kan...kan...
Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment