Monday, August 16, 2010

Tupperware kempen Terbaru 2010..

Hmmm...nak berkongsi cerita Tupperware..
Untuk kali ni, cerita tentang katalog barunya..
Well...sebenarnya, ada beberapa cerita yang best dan tak best untuk dibaca..
Tapi, nantilah...saya tgh tak ada mood...
Sebab desktop saya buat hal...
Banyak gamba n mende yang saya nk tunjukkan dan sampaikan, ada dalam desktop kesayangan ku itu...
Yang saya beli dgn hasil titik peluh sendiri...
TIba-tiba je, bila saya tekan suis pada AVR, ada letupan kecil..
Menyebabkan saya terlompat terpinga-pinga..
Rupa-rupanya, monitor dah tak hidup..
Mungkin plug dia meletup...

Ok...anyway, berbalik kepada tupperware...untuk melihat katalog tersebut, sila ke link ini: http://www.tupperware.com.my/

Sapa yang lum jadi ahli Tupperware, meh la join...hehehe..
Sapa-sapa yang taknak join, nk order, bagi la tau kat ai ok...:)
Hope that my mood will come back sooner...hohoho

No comments:

Post a Comment