Wednesday, December 22, 2010

Kalau dah rezki tu..

Syukur...segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam..

Tahniah dan terima kasih diucapkan kepada mereka (individu2) yang terlibat dalam memastikan gajiku dan mungkin ramai lagi yang senasib denganku, masuk ke dalam akaun CIMB pada petang 20hb yang lalu. Memang kalau dah rezeki, akan sampai juga ke kita.

Ada sorang klik saya, kenaikan gaji yang sepatutnya diterima sejak 2008, sampai sekarang masih belum terima. Gaji dia masih statik. Dan ada juga tiba-tiba, tak terima gaji selama 5 bulan. Alasan? Dia baru pindah. Macam-macam cara dugaan datang ya. Saya ni, baru delay gaji beberapa jam dah libang-libu..hehehe..Actually, pada hari berkenaan tak berapa pikir sangat tentang gaji tu. Sebabnya, dok sibuk pikir pasal rezki yang satu 'tu'. 

Dan, kesimpulannya, saya telah terbukti BELOM pregnen lagi. Confirm dah period..hahahaha..buek comeh yooo...CWK...nasib baik x test lagi...ahaksss...

Ralat juga sebenarnya. Memang saya x guna apa2 kaedah control pregnancy nih. Control cun ada la... Tapi, as I've said before, belum rezki kan..Allah lebih mengetahui apa yang sesuai untuk kita. Anyway, saya dan suami masih meneruskan 'usaha'. Tidak syak lagi...[apsal rasa macam entry PG or 18SX nih?].

Mudah-mudahan, berkat doa rakan-rakan dan keluarga, akan ada rezeki kami untuk sambung keturunan kami. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment