Wednesday, April 13, 2011

Cokolat Kegemaranku

Saya suka cokolat ini...

Especially yang berisi dengan 'Hazel nut'.
Ada orang buat lawak x semenggah...depa kata ini cokolat cote gajah...
Aku wat tak tau jer...tengok2 kandungan dia, tak ada yang meragukan...so far laaa...
Next time kalau ada org buktikan sebaliknya, wajiblah kau menerimanya..hohoho

Ada pilihan nak 'black chocolate' atau 'sweet chocolate'..
Saya tak kisah yang mana2. Nak kacang badam pun ada...tapi saya lebih suka yang Hazel nut..
Nyummm...
Ada lagi satu yang sedap...yang ini mmg kacang badam..

Almond Gold...ohhhooooiiii
Yang ini, saya cuma dapat jumpa kat Langkawi jerrr...
Cokolat Gajah atas tadi tu, kat Labuan dgn KLIA pun ada..tapi mahal oooo..
Harga cokolat gajah tu di Lapangan Terbang, mencecah RM20-an.
Kat jeti Kuah, harga dia RM12.90.
Di Labuan pula, saya jumpa harga dia RM14.
Di Langkawi????RM9.90..pernah saya jumpa harga dia RM9.50.
Boleh???

Yang Almond Gold ni pulak, harga dia sebungkus RM5.90. Ada 3 bungkusan kecil.

No comments:

Post a Comment