Tuesday, November 24, 2009

Ke Pontian Kali Pertama

Saya telah berjaya menjejakkan kaki ke bumi Pontian untuk kali pertama...berseorangan pulak tu.
Ada jugak la makan langsat sikit2...Hehehehe...
Rupanya kat Pontian ni ada satu je hotel (yg established), sebelah je dengan Giant dan restoran (mamak punya la). Hotel ni mmg betul2 dekat dengan laut, menderu2 bunyi ombak memukul pantai..cewwahh...

Saya tengah pening ni, nak carikan baju sejuk untuk adik saya nak pegi London..Kesian dia..Boleh jer buat tak tau..Tapinya, saya terfikir kalau saya di tempat dia mesti sedih kalau pegi sana takde kelengkapan yg cukup untuk 10 hari. nasib baik la bakal abg ipar dia janji nak tolong carik kat bundle...hehehe...anyway, nanti balik kena ajak dia pegi Universal Traveller, dengarnya ada sale...

Hmmpphh...Padahalnya, aku target nak beli brg2 untuk hantaran kawen, sempena Year end sale ni...Kena la tunggu dulu. Bongsu...bongsu....

No comments:

Post a Comment