Tuesday, November 24, 2009

Tudung Era Baru?

Saya sangat 'conscious' dengan pemakaian tudung..Emm..kalau dah lawa tu, pakai apa jer lawa kan?

Heh...tidak bagi saya. Ni saya nak show tudung style ala-ala Ariani, yang dijahit sendiri oleh kakak kawan saya..



Ini muka sebenar saya pakai tudung biasa...Bawal...


Ni pakai tudung yg glamer skang ni...Ok tak? Ada rupa lain ke?


Ini pandangan sisi....rasa macam cun jer...Ahahahahahaakkkk....

Ehemmm...sebenarnya, paparan ini adalah iklan...So, sapa2 yang teringin nak beli, contact me ok...Dari segi labuh dan saiz, boleh dibincangkan. Material pun, you all boleh decide nak jenis apa...tapi, bab pilih material tu, kalau you all ada cadangan nak beli sekali banyak contohnya untuk satu team bola sepak ke, bola jaring ke, untuk budak sekolah ke, untuk Wanita UMNO ke, Muslimat PAS ke...hehehe...

Kalau nak beli borong, untuk meniaga ke, untuk pakatan kenduri mahupun kumpulan nasyid, adalah digalakkan. Kita boleh sama2 meniaga. Tudung-tudung adalah dijahit sendiri oleh kakak kawan saya.

Ada beberapa jenis, yang jenis inner - Kalau ada yang nak pakai untuk selendang (mcm org nak nikah tu).
Yang I pakai ni yang jenis biasa, outdoor. Ada jugak yang request nak labuh lagik...Layannn...

So, any request, do contact me at this emel: ajandaus@yahoo.com.

In the future update, I'll try to display the sample colour for the materials. Opppss...about the material, its the soft fabric a bit similar with the climacool of Nike's fabric. Kalau kat Malaysia ni biasanya org panggil kain jersi jer...Tapi, bukan kain jersi yang buat langsir tu ya...Ini yang sejuk dan lembut..Senang di basuh dan tak payah dry cleaning...No worry attach...

No comments:

Post a Comment