Thursday, May 13, 2010

Tekanan...

Apakah tekanan paling hebat setelah berkahwin?
Tettttttttttttttttttt!!!!
Salah...buat masa ini, saya rasa tekanan paling hebat adalah bila saya ditinggalkan kerana hubby outstation memancing. Ohh...bila saya balik umah nanti, kosong...[wahhh...mengada-ngadanya].
Hehehe...jangan marah ok...
Saya tau banyak lagi perkara yang lebih tensen [tapi, suka ati kita la nak tensen pasal mende ni sekarang, len kali tensen pasal mende lain la plak].
Maka, seharusnya saya pegi buat terapi menghilangkan tekanan akibat ditinggalkan suami...
Hehehe...namun begitu, sesi terapi saya telah ditetapkan pada 23hb nanti. lambat pulak lagik..Adoii...Nak cepatkan terapi ke hujung minggu ini, duit pulak tak mencukupi tapi, kad kredit boleh pakai..hohoho...
Tengok pulak wish list CWK, makin menggerutu la hati saya...uh uh uh...
Akhirnya, terapi terbaik untuk saya adalah balik kampung. Boleh saya jahit baju. So, nanti masa sesi jenjalan terapi dengan CWK, boleh la saya tambah koleksi fabrik bermutu dari J*kel...ngehngehngeh...

2 comments:

  1. hua hua hua hua...

    menarekkkk... eh, sesi terapi tu bila weh? dekat mines pun mcm ada yg menarek.. rm30 utk 45mins.. jommm

    ReplyDelete
  2. CWK: Menarik!!jom!!! I'm single now...hohoho

    ReplyDelete