Friday, May 14, 2010

Ulang Bulan..hmmm

Ada dua sempena hari ini...
  1. Pada tarikh ini, genap 3 bulan saya jadik isteri Syahril...hmmm...fascinating! Intriguing! Tingtingting!
  2. Pada hari ini, entry ini, adalah entry ke-100 saya. Well done! Extravaganz! 
 Errrr...Apa pencapaian saya setakat ini?

Sebagai isteri:
Masakan apa paling hebat saya dh buat ek?...daging masak kicap masin, daging goreng kunyit masin, sotong goreng tepung masin...mmm...manyak yg masin jer...hohoho..ohhh...ada satu yg ok. Ikan goreng berlado.
Takpe...taakpe...suami den makan juoo...nnnngggggg....
Tak susah pon nak bagi makan kt Syahril ni. Tapi, demi untuk kepuasan sendiri, saya perlu melakukan sesuatu...fullamak..
Jahit baju suami? Belum ada satu pun. Tak sudah2, jahit baju saya. hehehe...

Itu jer KPI saya buat masa ni. KPI masakan saya ialah nk masak lomak cili api udang, daging salai dan masak rondang nogori.

Sebagai blogger:
Untuk blog pulak, kira ok la. Tapi, kalau diimbas balik, mula2 gaya bahasa mcm lain. Lepas tu, lepas bbrp entri, gaya bahasa dh bertukar jadik mcm skema ala2 bahasa proposal pulak. Pastu, sekarang, mcm dh tuning sket jadi gaya bahasa menceceh...rasa-rasanya, x lama lagi, jadik gaya bahasa membebel pulak...hehehehe...environmental factor, ok!

No comments:

Post a Comment