Tuesday, February 22, 2011

Pengembangan dan Perkembangan

Physically, saya semakin mengembang..Hehehe
Perkembangan diri pula, semakin maju...hohoho
Kerja dah mula dah gear 5. Full velocity dah la ni.
Kejap kang pegi KL, bersambung esok balik Putrajaya jap, terus pegi Kedah.
Pesanan dan kasih sayang dah siap2 tinggal kat hubby..
Yang penting sekarang, tengah setelkan permohonan biasiswa.
Alhamdulillah...proposal, borang, sokongan dan sebagainya, sempat aku uruskan.
Harap2, selebihnya, rakan-rakan keraniku dapat setelkan sebelum tarikh tutup.
Sambil2 pegi Kedah nanti, kena jugak buat rujukan. Nak ingatkan balik istilah2 yang mungkin aku dah ketinggalan.
Nasib baik tak jadi pegi mesyuarat di langkawi (walaupun sedey), sebab ada lagi mende yang perlukan perhatian khusyu' dari aku..
Well, nanti my uncle nak nikah dgn org Kedah, kena pegi lagik Kedah. Then, my mother insist on me going to Langkawi..
Bila fikir2 balik, nak carik apa ek kat Langkawi?
Nak target pinggan mangkuk, banyak perkara yang tak mengizinkan..
Paling best pun, aku target cokolat2 kat sana je la...

1 comment:

  1. aku tukar link

    http://cikw4nkemb4ng.blogspot.com/

    atas sbb2 tertentu (MIL aku jumpe velog aku wehh)
    lariiiiii...

    ReplyDelete