Tuesday, August 4, 2009

Apa yang saya tak buat, saya nak buat, saya kena buat...

Lama dah berhenti buat persiapan 'BESAR'. hehehe..Malu nak cakap persiapan kawen. Bukannya apa...mood hilang. Sebab-sebabnya, bia saya, keluarga dan Tuhan je tau..hehehe...

Semalam birthday emak..huhuhu...saya tak dapat sambut. Kecewa. Haritu, birthday ayah, saya buat puding karamel dgn beli kek. Kali ni, birthday mak, saya tak dapat buat apa2. Maybe weekend ni saya akan balik dan beli kek. Hmm...menarik jugak kan. mak suka KFC. Oklah...minggu ni balik kampung, beli kek dgn beli KFC. Baca blog kak long, dia anak beranak buat kek, nyanyi untuk nenek (mak), rasa jeles la...hnss..hnsss...wait haa....

Satu lagi perkara... Kak long dah masuk rumah baru, saya berhajat nak belikan hadiah untuk rumah dia. Rasanya, dah ada idea..yeay!!!

2 comments:

  1. toche..toche..hehehehhe..bagi loyang pon takpe.. yg 'coated'

    ReplyDelete
  2. heeee dah tauuu ndak kasik aper :D

    ReplyDelete