Friday, September 11, 2009

Menjelang Hari raya (siri 2)

Hati sangat berkobar-kobar nak membuat Almond London..Aku akan namakan sebagai Almond Segamat..hahaha...

Berbeza tahun ni, rasanya macam tak ada baju yang perlu dijahit last2 minit. Kalau tahun2 sudah, ada jer...sekecik2 baju (anak sedara aku sebatalion) ke sebesar2 baju. Penah tu, aku siapkan baju betul2 sebelum nak pegi beraya umah moyang...

Tahun ni beza sikit sebab nenek dah tak ada...Walaupun tak rapat sangat dengan nenek, terasa jugak kehilangan. Semoga 'ATUK' ditempatkan bersama orang-orang yang dikasihiNya..

Tahun ni pecah rekod..lum sekali pun buka puasa dengan tunang aku. Hahahaha...hampeh.

Semalam buka puasa dengan Sufee dan husbandnya...Setelah lama aku ngidam nak pegi SOGO dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya, semalam telah terlaksana hajatku..
Buka puasa kat Restoran In***.. Rasa macam makan curi kat umah orang yang buat kenduri je..macam kena marah sebab makan..Hahaha..agaknya pekerja kedai tu, geram tak dapat buka2. Asyik kitorg je yg makan. Ceh...

Pastu, Sufee sebut pasal Nasik Lemak Antarabangsa...Wauuu....Pun tempat yg dah lama aku nak pegi...(Rasanya tak pernah pegi lagi sepanjang idup aku)...Tapi, sebab dah lambat, x jadik...hehehehe..lain kali la gamaknya.

Tak pasal2 aku beli kain yang mcm gaya leh buat baju raya...tapi, gerenti tak siap raya...hehehe...raya haji la gamaknya...walaweyyy...raya raya raya...

No comments:

Post a Comment