Wednesday, January 27, 2010

Keinginan Baru

Saya sebenarnya sedang melengkapkan novel siri Sookie Stackhouse (True Blood). Yang terbaru adalah A Touch of Dead..Buku ke 10.
...
.....
...

Ya...walaupun ilustrasi yang dilampirkan seperti buku kanak-kanak, ia tetap best.. Tengok la mini siri dia...dewasa sungguh..ahahahahha...
So far, I have book 1 , 3, 4 and 5. To me, bok no. 4 is the best. Fun, sad, thrilling. Macam biasala, kalau I baca cerita yang best-best ni, mesti golek2 ketawa, mata berair2 kesedihan dan tak sabar nak abihkan.

Saya mencari buku yang ke sepuluh (belum baca) ni, belum jumpa lagi. So, ada hati nak pegi KLCC ataupun Mid Valley sebab carik kat Alamanda ni tak jumpo. Nak beli online...maleh a nak pakai kad kredit. Ada tak yang nak bagi hadiah buku ni kat I? Hehehehehehehehehehe......

Berikut saya senaraikan tajuk buku dalam siri ini:
  1. Dead Until dark [Menceritakan permulaan Sookie jumpa Vampire Bill and fall in love]
  2. Living Dead in Dallas [Sookie kenal pulak Eric (OMG!!!!) yg lagi hensem dr Bill...hahahahha...]
  3. Club Dead [Sookie nak selamatkan Vamp. Bill dan kenal Alcide The Werewolf yang hensem]
  4. Dead To The World [Sookie dah clash dgn boyfren dia, baik dgn ERIC (OMG!!!!) yang hilang ingatan, ada Witch War]
  5. Dead As A Doornail [Sookie goes solo. Ada orang nak bunuh Were Animal dan Sookie, kenal Quinn, The Were Tiger]
  6. Definitely Dead [Sookie kenal dengan Amelia The Witch, involved in Vampire war, ]
  7. All Together Dead [Sookie couple dengan Quinn]
  8. From Dead To Worse [Sookie kenal atuk dia The Fairy]
  9. Dead And Gone [Fairy War. Sookie couple dgn ERIC???]

Saya rasa, saya kena ulang baca semua buku2 itu...yeah...sapa2 nak soft copynya, boleh lah bgtau saya ya...



2 comments:

  1. jan..aku nk softcopy true blood.semestinya!!!hahahha..

    ReplyDelete
  2. min: bukan dah bagi ke? Or, ko maksudkan, citer dier nihhh???hehehehehe

    ReplyDelete