Friday, January 29, 2010

Tak Tentu Arah

Sudah dapat kereta. Dan didenda RM50. Takpe...takpe...amal jariah. Salah sendiri kannn..
Satu hal algi tak setel. Handphone tertinggal kat umah Makcik kat Kajang. Beria-ia la suruh si Farid simpankan, suh off kan hp tu la...bagai-bagainya. Sekali pagi tadi, aku bawak keta aku, tetiba aku terdengar kucing mengiauuu...

Hoh...kucing mana pulak ada dalam keta aku nih?
Takkan bayar denda kena clamp keta dapat kucing free pulak kan?
Teringat la pulak, alarm hp aku [yang kononnya tertinggal kat Kajang tu, bunyi kucing].
Lahh....ada dalam keta rupanya. Mati-mati la aku ingat aku tertinggal kat sana...Cehhh...
Maknanya berapa hari dah kucing aku tu mengiau dalam keta tu..huhuhuhuhu...

Cehh...sian sahabat-sahabat ku yang memanggil. Termasuk tunangku yang kecoh aku tak amik lagik hp tu. Dia tak tau lagi ni. Kalau dia tau.....

Aku pun takleh nak kabor kan bab tak tentu arah aku ni...mereng dah agaknyaaa....ya ampunnn

No comments:

Post a Comment