Wednesday, July 1, 2009

Alalalala...sayangnyer...

Hmm...pader umur 29 ni, ader lagik org nak bagi aku hadiah...takder ler nak menunjuk-nunjuk. Tapinyer, perasaan budak2 tu, ader lagik ghupernyer. Hehehehe...





Kemas tu, balutan dier...agak2 nyer aper ek?










Hoh...ader lagik pembalut..ehh..kotak..Mcm best jer.





Hm...agak2 agak jer ler yer aper isik dier...sebenornyer, aku xder ler harap aper2 hadiah. Tapi, dah jadik tunang, kena ler demand sket2..hehehe...maser besday dier aku bagik gak hadiah..tapi, aku bagik buku motivasi. Hahaha...kener kutuk lagik ader. Ye ar...dier suker beli perfume, aku maner biasa beli mender2 tu. Pastu, banyak songeh lak..bau tu sedap, ni tak sedap. Maleh aku nak layan. Aku biaser beli buku dengan makanan jer. Takkan nak bagik makanan lak kan...tak meninggalkan kesan. So, 1 jam aku duk dalam kedai buku, last2 aku tarik buku motivasi. Nasib badan...Maser tu, aku pikir “Lum kawen lagik, takyah ler nak berabih nor. Kot tak jadik kang, takder ler ralat sangat”. Wajar ker ek?










3 comments:

  1. kak ajan
    hapy belated besday :)

    ReplyDelete
  2. adiah akak lambat sket :P
    hehehe

    ReplyDelete
  3. hohoho...takper..takper...biler2 mehler jumper makan kat domino's...akak belanjer.

    ReplyDelete