Friday, September 3, 2010

Mimpi...oh mimpi..

Sejak seminggu lepas, tido saya dipenuhi mimpi..
Let's check out apa mimpi-mimpi saya..
Sapa2 nak tolong interpret, saya alu-alukan..
Just untuk suka-suka..

Oh ya...mimpi minggu lepas berlaku berturut-turut...Check them out...

Malam 1
Saya sedang berjalan dengan laju sambil mengendong seekor unta yang BESAR, ok...bukan anak unta.
Tetapi, unta dewasa.
Unta tu x berbau pun dan saya tidak rasa susah dan penat mengendongnya. 
Bayangkanla...bukan ke unta kakinya panjang? Macam mana saya boleh mengendongnya (di hadapan mcm angkat guni 5 - 10 kilo).

Malam 2
Saya mimpi saya berjalan di suatu kawasan berumput yang luas, di tepi sebuah rumah batu.
Dalam keadaan renyai-renyai.
Sampai di tepi rumah, kawasan berumput tu dah ada lopak-lopak air yang sangat jernih.
Dalam lopak tu, ada ikan-ikan kecik berenang-renang..
Saya leka tengok ikan tu.
Tiba-tiba saya ternampak ada seekor ikan di luar lopak dan mengadap atas...mati..
Yang mati ni, saiznya lebih besar sikit dari yang ada dalam air..

Malam 3
Saya mimpi saya mati. Seolah-olah membayangkan rasa sakit nyawa dicabut. 
Terasa macam nafas sesak terutama di kerongkong..(agaknya, masa tu, muka saya tertutup bantal kot).
Kemudian, roh saya merayau tengok orang-orang yang saya sayang...
Siap jadi macam hantu lagi, follow orang yang nak buat jahat...hahahahaha...

Selesai deretan 3 serangkai mimpi pada minggu lepas.

Dalam minggu ni, saya ada 1 je mimpi yang saya ingat...Malam semalam..

Saya mimpi suami saya ada 3 isteri, saya isteri yang pertama.
Suami saya sayang sangat dengan saya, dia buat tak peduli jer dengan isteri-isterinya yang lain.
Seorang isterinya memberontak dan marah-marah, lalu saya pujuk (perempuan tersebut ya)..
Kononnya seperti begini..."Suami saya tak nak kawen dgn awak, tapi, awak paksa dan buat sampai jadi macam ni. Then awak nak paksa dia sayang kan awak. Awak kenala paham.."
Perghh...macam drama Siti Zulaikha siottt...Kalau real life, mau aku nampor kan si pompuan tu dengan laki aku skalik sebab...."HOW COME KO BOLEH TERKAWEN DGN DIA, KALAU KO TAKNAK"...bukan ke laki2 yang sambut akad...hohohoho

No comments:

Post a Comment