Monday, September 13, 2010

Tupperware Raya

Tupperware ada kempen baru sempena raya ni...Kempen ni bermula pada 4 - 25 September 2010..sempatla dapat gaji..hehehe
Butterfly beauties ni memang cantik. Cuma, saiz kali ini saiz yang kecil ; 950ml untuk OT Topper, 2L untuk OT Canister (yang panjang sket tu).

Small saver tu pulak mmg kecik...sesuai untuk isi biskut2 untuk perjalanan atau untuk beri hadiah kepada orang..Siap dengan kotak. Sebab tu sesuai jadi hadiah. Tinggal balut je dengan riben. Beli 2 set, harga RM49.90 jer. Kalau tak, RM32 x 2 = RM 64..Jimat kan...

**Kempen Tupperware Brands
Yang ni, saya sendiri rasa macam nak beli. Senang, letak pes lada kering yang dah kisar, ada sudu sekalik. Untuk 2 orang makan, cukup la bekas ni. Tak payah besar2, jimat ruang dalam peti sejuk. Suami saya tanya, bawang tu dia nak beli. Macam sedap jer...Cehhh...Pisau dalam gambar ini juga hanya untuk hiasan tau.

**Kempen Tupperware Brands
 
Set CozyNest ni hanya jika buat belian sebanyak RM300 baru boleh beli dengan harga RM48.80. Kalau tak, harga dia RM85.40. Ada kawan saya beri set ini untuk hadiah kawen saya baru2 ni. Seronok..Mudah nak guna. Yang kecik tu, saya buat letak garam. Senang nak buka, senang nak tutup.

No comments:

Post a Comment