Tuesday, October 19, 2010

Coffee intolerant...Badan dah seasoned ke?

Sad to presume that I can no longer tolerate coffee..
What the h***...

Entahla..sejak bila pulak takleh minum kopi..
Actually, it was not yet proven..It was just my assumption..
A few weeks back, I drank coffee every morning or occasionally..
Yeah..I need coffee for a morning boost..[travelling 50++ km each morning, I really need coffee..]
And then, after a while, I got itchiness at a few parts of my body...disturbing as h***.

Tergaruk2 macam hapa...pastu, pantang la berpeluh sket, lagi haru...
Discharge [org pompuan harus la faham kan], berleluasa...Tak selesa and cloth consuming lagi...
Then, try mandi kat paip yg berlainan pulak..hahaha...macam la memberi perbezaan..padahal, dari tangki yg sama...
Then, tukar a few habit yang kononnya lebih hygiene...Pun, tak jalan..

Then, baru la terfikir, it might be something that I ate or drank..So, yg menjadi habit adalah kopi...
Try tukar kopi kpd teh...wallaweiii....Ianya berkesan!!!

Discharge terkawal. Gatal2 pun tidakla serupa org tak mandi sebulan kan...Haiyooo..
Tapi, kesan sampingan minum teh pulak, perut aku jadik kembong...
Jangan main2 oooo kembong dia...sakit pinggang2..sakit2 badan...haruuu...

Anyway, wondering gak ar...selama kini, sejak aku kecik lagi, aku minum teh...Takde pulak kembung. memangla, sebelum ni, org selalu kata, minum teh angin la..bagai2...Tapi, sebelum ni, takde pulak aku kekembongan minum teh..Aku try dua hari, memang kembung. Pastu, bila tak minum, elok pulak fisiologi badan aku...

Parah ar...kalau kat kedai, aku mmg tau mintak teh tarik or teh ais. Selain teh, yg aku pandai, mintak jus..mahal la wei...Apa pasal eh, badan dah season ke?

Huhuhuhu....nak kopi..Or, Harus tukar jenis kopi jer? Skang ni aku minum kopi 434. Maybe lepas ni harus minum kapuccino ke, kopi mexico ke, brazil ke, kan...hehehehe

No comments:

Post a Comment