Friday, October 1, 2010

Tupperware Katalog Baru

Posto!Posto!

Jeng..jeng..jeng..
Tupperware katalog baru (7/2010) akan bermula 1 Oktober - 13 November 2010.
Siapa nak order dgn saya boleh ajer...

Oh..ya!..Kalau anda bukan ahli Tupperware, dan nak beli dengan harga diskaun ahli (less 20%), ada dua pilihan:
  1. Jadi lah ahli, bagitau saya, then saya akan uruskan. Kalau nak hadiah jadi ahli, bayar RM60.00 then, dapat goodies sket.
  2. Kalau taknak jadi ahli (sebab dah jadi ahli banyak sgt persatuan atau anda mmg malas nak membayar yuran keahlian), boleh ke mana2 kedai Stockist Tupperware, dan gunakan nombor ID Consultant berikut:
  • 345841 (Zuriati)
  • 345840 (Siti)
Ok...satu masalah. Saya sebenarnya nak letak gambar berkaitan di sini. Tetapi komputer saya buat hal, xleh nak upload gambor. Nanti dah boleh, I'll let u know...manyak yg comel2 dlm kempen kali ni. Yeahhh!!!

      No comments:

      Post a Comment