Monday, October 25, 2010

Tandas Awam

Saya sebenarnya sibuk...dan kusut..dan kalut...
Tetapi, saya nk menyelit sesi berbelog nih kerana tadi saya baru keluar dari tandas..
Dan apa yang berlaku sebenarnya dah banyak berlaku di tandas2 awam di merata tempat yang saya dah pergi.
Tak kiralah, tandas kat supermarket yang kononnya banyak golongan elit pergi...
Ada juga di tandas2 awam lebuh raya..
Ada juga tandas awam majlis daerah...
Dalam tandas rumah persendirian jer saya lum jumpa keadaan nih..

Orang masukkan tisu tandas dalam mangkuk or lubang tandas...
APAKAH????
Kenapa org buat macam tu ek?
Memang la dah guna tisu tu. Tapi, bakul sampah kan ada???

Terperanjat kot dengan tandas tu yang boleh flush automatik...
Terus tercampak tisu tu dalam mangkuk tandas...hmmm

Ni nak tunjuk satu toilet yang sedikit old school tapi, cantik dan kemas [dari luaran. Dalam dia mak saya kata ok]
Sekali pandang, tak macam tandas pun yer...

Tandas di Stesen Keretapi Gemas
Diambil masa saya hantar Mak, Ayah, Adik naik Ekspress Rakyat ke Pulau Pinang
16 September 2010

No comments:

Post a Comment