Sunday, October 24, 2010

Hari Yang Sejuk

Hari ni, hari Ahad...
Hujan turun dari malam tadi [tak ingat sejak pukul berapa]
Dan berterusan sampai petang..
Nak ikutkan, semalam dah rancang hari ni nak kuar, pegi window shopping..
Tapi, as usual..kalau WS sesorang, boring la..so, in the end, jadik couch potato jer..
Hari ni, berjaya masak asam pedas. Tapi, sebab takde ikanyg sesuai, masak asam pedas ayam jer..
Hmmm...kalau ada mi siput kan bes...leh makan mi siput dgn asam pedas....huhuhuhu...sedappppnyaaaa....
Rumah pun, lebih kemas dari biasa..Petang ni, kena jugak kuar ada urusan...Nak tengok sample t-shirt..
Huhhh...Isnin sok, kelam kabut lagi..urusan pakej tak setel lagi..
Ok...here we go...

Sampai hati si polan ni, dah la dia tak luluskan lagi pakej aku yang dah aku hantar sejak bulan lapan dulu, boleh dia cuti...PTD really suckss...
That's all that I could right now..
Aku memang tgh nyumpah2 dalam hati nih...
Kalau la aku boleh tadah kata2 pujangga yg aku nak sampaikan orang yg berkenaan ni, mmg dh berbakul2...

Tak payah lah cemarkan ruangan indah ni dengan perkara2 tak manis nih...hehehe

Makcik sebenarnya cemas...anyway, I miss my hubby too...

No comments:

Post a Comment